Hvad gør man, når kunderne ikke betaler? Har du brug for at kende reglerne for restanceproceduren for at kunne servicere jeres kunder? På kurset får du en vigtig baggrundsviden, som er en hjælp i dagligdagen til at håndtere komplicerede kundeforhold.

Læs mere

maj jun jul aug sep okt nov dec jan 2018 feb mar apr
24

Mange af dine kolleger er teknikere, men du er ikke. På dette kursus for administrative medarbejdere i energibranchen gennemgår vi nogle af de ord og begreber, f.eks. forsyningssikkerhed, kilowatt timer, datahub, engrosmodel, som du hører over skrivebordet og i kantinen. Altså grundlæggende viden – på et forståeligt dansk - om elteknik.

Læs mere

maj jun jul aug sep okt nov dec jan 2018 feb mar apr
6

Er du ny i energibranchen og har brug for at forstå elmarkedet og det danske energisystem? Så kan du på én dag få den basale grundviden, så du kan få en god start i dit nye job. Er du leverandør til energibranchen er kurset en hurtig genvej til at lære dine kunders verden bedre at kende.

Det er på én gang spændende og udfordrende at være bestyrelsesmedlem. Ethvert bestyrelsesmedlem har ansvar for, hvad selskabet gør og kan blive stillet til ansvar, hvis der er problemer. Det er derfor vigtigt, at alle bestyrelsens medlemmer kender deres pligter og bidrager aktivt til bestyrelsens arbejde og løsningen af den fælles opgave.

Hvordan håndterer du kunder, som er meget vrede, ubehøvlede eller kede af det? Få hjælp til at håndtere konflikter og træn dig i de svære samtaler sammen med ligesindede i trygge omgivelser. Du får også mulighed for at træne dine gensvar sammen med en professionel skuespiller, som agerer den vrede kunde.