Markedsføringsret i energibranchen, del 2 - Den nye Markedsføringslov

Den 1. juli 2017 forventes en revideret markedsføringslov at træde i kraft. Den vil indeholde en række vigtige ændringer for, hvordan man må markedsføre sine produkter. Blandt andet forventes lempede spamregler at give nye muligheder for markedsføring over for erhvervskunder.

Rigtigt fint kursus, hvor vi kom bredt omkring området og fik kvalificerede svar på spørgsmål fra deltagerne. Marc Nielsen, HMN Naturgas

Sammen med en af de førende markedsføringseksperter, Heidi Højmark Helveg, Partner i advokatfirmaet Horten, har Dansk Energi skræddersyet et kursus i markedsføringsret til dig, der arbejder med markedsføring, jura og produktudvikling i energibranchen.

Ved at deltage på kurset får du:

• Et overblik over den nye Markedsføringslov
• Dybdegående kendskab til de emner, der er særligt relevante for salg og markedsføring af energiprodukter, fx prissammenligning.

Målgruppe:
Kurset er for dig, der arbejder med produktudvikling, salg og markedsføring i energisektoren. Hvis du er i daglig kontakt med energikunderne eller er juridisk rådgiver for et energiselskab, så er det godt at vide, hvad man må og ikke må, når det drejer sig om markedsføring.

Dette kursus er del 2 om markedsføringsret i energibranchen. Du kan sagtens deltage, selvom du ikke deltog på del 1. Det kræver ingen forudsætninger at deltage på kurset.